نام برنامه : دستگیره 

دسته بندی : کاربردی - پرداخت 

حجم : 3 مگابایت

سازنده : آوازه


در حال حاضر با پیشرفت روش های پرداختی و خرید به روش الکترونیک هر کاربر سیستمی را برای پرداخت پیشنهاد می کند و با توجه به پراکندگی این سیستم ها در کنار هم داشتن آنها کمی سخت بوده ولی خوشبختانه با ورود اپلیکیشن کاربردی دستگیره شما میتوانید با یک اپ تقریبا تمامی روش های پرداختی را در کنار هم داشته باشید و هربار از خدمات بهتر و یا سریع تر استفاده کنید . در دستگیره شما میتوانید برای سیم کارت های خود و یا دیگران به راحتی با روش دلخواه و یا بانک دلخواه خودتان یه راحتی هرچه تمام خرید کنید. و علاوه بر این روزانه از قیمت ارز و خودرو ها نیز در بازار ایران با خبر شوید. 

  

طراحی اپلیکیشن به خوبی هرچه تمام بوده و از لحاظ رابط کاربری هیچ ایرادی نمی توان به دستگیره گرفت. دستگیره از سه قسمت : خدمات بانکی،خدمات سیم کارت ها و اخرین وضعیت از قیمت های ارز ،طلا و خودروتشکیل شده است  که در صفحه اصلی برنامه به راحتی قابل دسترس هستند.

 

نکته قابل توجه دیگر در مورد این برنامه سریع بودن و سرعت عمل آن است که نشان دهنده پیاده سازی فنی درست توسط برنامه نویس برنامه بوده ، از لحاظ امنیتی نیز دستگیره امنیت خوبی را داراست و همچنین در صورت بروز مشکل میتوانید از قسمت منو مشکل خود را با بخش پشتیبانی در میان بگذارید.در قسمت امور بانکی خدماتی عمومی مانند پرداخت قبوض ، خرید طرح ترافیک و محاسبه سود وام قرار گرفته که بسیار مفید و کاربردی است همچنین در کنار این خدمات شما میتوانید از خدمات دیگری که بانک شما به شما می دهد نیز استفاده کنید. در کل میتوان گفت با پیشرفت تکنولوژی و استفاده از خدمات الکترونیکی برای پرداخت دستگیره برنامه خیلی مفیدی به شمار می آید و ممکن است در روز چندین باز نیاز های روزانه ما را بر طرف کند.