دانلود از کافه بازار:


نام : BackGround Eraser

دسته بندی : ادیت عکس

حجم : 1 مگابایت

سازنده : handy closet inc


اگر در جایی هستید که نیاز به فتوشاپ و برش تصاویر برای حذف پس زمینه عکس خود دارید ولی سیستمی برای این کار در اختیار شما نیست میتوانید به راحتی از نرم افزار BackGround Eraser استفاده کنید و کار خود راه بیاندازید. این اپ کاملا رایگان بوده و استفاده از آن نیز بسیار راحت .

    

طراحی اپ ساده ولی در عین حال کاربردی بوده و هدف بر این بوده تا تمامی کاربران از حرفه ای تا مبتدی را راضی نگه دارد. پس از ورود به اپ میتوانید در ابتدا راهنمای برنامه را مشاهده کنید و در غیر این صورت عکس مورد نظر خود را وارد برنامه کنید. پس از وارد کردن عکس در مرحله اول اپ از شما میخواد که اگر میخواد کار حذف بک گراند در قسمتی از اپ انجام شود ان را ببرید. در مرحله بعد و قسمت اصلی برنامه شما میتوانید با دو ابزار اتوماتیک که با توجه به طیف رنگی قسمتی که انتخاب شده منطقه مورد نظر حذف میکند کار کنید و یا با ابزار دستی خودتان مشغول پاک کردن پس زمینه عکس شوید.  

در دو حالت شما میتوانید اندازه ابزار را تعیین کنید.قسمت extract نیز در برنامه وجود دارد که شما تعیین میکنید کدام قسمت ها حذف شوند و یا بمانند که بیشتر این قسمت مربوط به حالت اتوماتیک است. برنامه BackGround Eraser میتواند واقعا در مسافرت ها و یا در مکان هایی که شما نیاز به برش قسمتی از عکس دارید کار شما راه بیاندازد. امیدواریم از دانلود و استفاده این برنامه خوب و کم حجم لذت ببرید.